One Sheep. Many Sheeps

Sjoe.

Januarie is hier. Dit beteken daar’s nie meer ‘n kans vir my om die feestyd uit te byt vir ‘n kreatiewe hupstoot nie. My stilswye was ook nie ‘n fênsie social media detox tydperk nie – ek het bloot nie die geskikte tegnologiese vaardighede gehad om ietsie te probeer skryf nie. En soos ek my audience ken was niemand in die mood vir lang paragrawe wat soms nie tot ‘n punt kom nie (LOL). Dit is miskien hoekom mense soos Penny Sparrow en Gareth Cliff besluit het om Twitter se kits kommunikasie bronne te gebruik om hul deep thoughts oor Freedom  of Speech te voice. In ons arme landjie maak dit nie saak waar en wanneer ons hierdie dinge bespreek nie. Wat wel saak maak is hoeveel mense  jou perspektief of gevolgtrekkings te siene kan kry. En wanneer daar te veel olie op die vuur gegooi word sleep jy jou base casually hof toe en dagvaar hul vir R25 miljoen.

Kyk dis Gareth Cliff dié, ‘n mens verwag nie minder nie, maar vir iemand wat sy eie radio stasie besit klink hy maar ‘n bietjie desperate. Nou sing Gareth weer ‘n ander deuntjie: hy wil Gouelokkies (Somizi Mhlongo) en Young Yvonne Chacka Chacka (Unathi Msengana) ook onder die bus gooi. Vir wat? Hy kom maar bietjie soos ‘n bad loser voor. En wat van Penny Sparrow? I think its pretty safe to say that she wont be making any pennies with that type of songs she is singing. Dis soms onbeskryflik en gevolglik baie snaaks om tussen al hierdie chaos en vervlakking te lééf. Dink maar gou aan Andrew Barnes, nuusverslaggewer wat ‘n aanmerking gemaak het oor Onderwys minister Angie Motshekga se uitspraak van die woord “epitome”.  Ons almal weet dit is haar verantwoordelikheid om te verseker sy’s duidelik en hoorbaar – ek dink nie ‘n bespotting van haar tekortkominge sal haar leer om die woord ordentlik uit te spreek nie (ek is baie trots op myself want ‘n jaar gelede sou ek my vrek gelag het vir al die shenanigans)

Dit is nogal ‘n mission om te onderskei tussen 2015 en 2016. Alles voel nog vir my maar dieselfde. Ons is ook dan nog almal hard besig om van President Zuma ontslae te raak. Te danke aan die nasionale #FeesMustFall veldtog het ons nou ‘n nasionale aanvaarbare hitsmerk wat as die #ZumaMustFall veldtog heet. En toe besluit ‘n anomiene goeie feetjie om Langstraat in die moederstad te betower met ‘n moerse #ZumaMustFall bannier. Eish, ek gaan nie my steun vir daai veldtog gee nie want ek voel daars beter dinge waaroor ek nou kan advocate soos #CandyCrushMustFall #DataMustFall. Ek weet daars ‘n hele paar van julle wat saam sal stem. Die goeie fee het sy #ZumaMustFall poster vervang met die nasionale landsvlag (someone isn’t that brave after all)

Dit maak seker nie saak nie. Rolene Struass is nie meer Miss World nie. Straight Outta Compton is nie vir ‘n Oscar benoem nie. Steve Harvey het op Kersdag almal ‘n geseënde Paasgety toegewens (I still feel it for Miss Colombia). David Bowie het sy glitter en shiny shoes agterlaat. Lady Gaga is nou ‘n award-winning actress…

En die lewe gaan aan…..

Soos die Engelse juffrouens ons altyd laat verstaan het: One Sheep. Many Sheep

“Be an independent thinker at all times, and ignore anyone who attempts to define you in a limiting way.”
Sherry Argov

#ByeFelicia

 

 

Leave a Reply

