Waarvan die mond van vol is: my Lemonde comeback

I know...

It’s been months, years, decades and centuries but as they say: “rather late than never”.  Hierdie blog skryf storie ding is nie vir sissies nie, so moenie verwag dat ek ‘n Beyonce comeback moet maak nie. Die rede vir die titel is net vir mense wat nie weet dat ek nou-en-dan grammatikale inkorrekte (check hoe verkeerd is daai :-D) blogs publish omdat ek bored is nie. Ek sukkel omtrent om iets ordentlik en passievol te skryf, en omdat niemand vir my ‘n paar rand in die sak druk om ‘n storie of twee te skryf nie, gaan hierdie pogings nie vêr nie. Ek dink ek is nou op daai stage van my lewe waar ek my bemoei met dinge wat vir my ‘n rooskleurige toekoms kan beloof. En as jy op daai stage van jou lewe kom, hou jy jou bek en doen soos jy moet, en dans asof niemand kyk nie…

Want daar is nie tyd nie. Daar is nie meer tyd om handjies op die skoot te sit en wag sodat iemand jou moet liberate en validate nie. Die lewe is té beautiful en expensive om alles te doen net sodat iemand jou op die skouer moet tik en sê: “I loved it”. Of hulle nou daarvan hou of nie, doen dit either way. Dit klink soms makliker gesê as gedaan maar Google daai sukses stories van Bill Gates en Oprah-hulle. Daai mense is living testimonies dat as jy op die ritme van jou eie tromme dans kan niemand, niemand jou stop nie. Jou danspassies sal so unique wees soos jou handpalms. Ek ken baie mense wat nie op hulle laat wag nie. Mense wat gou-gou ‘n gedig skryf oor Victoriastraat en haar pragtige bruin juweelagtige blare gedurende die herfs, of mense wat Jimi Hendrix ‘n run vir sy money kan gee met hul kitaar ballads oor die lewe en liefde wat so verkak is. Ek aan die ander hand verbeel my ek is iemand anders, trek ‘n costume aan, leer dialoog aan, vergeet so bietjie daarvan, paraphrase en maak dit my eie want Stella Adler het gesê “words is not the privilegde of the actor, they are ideas and thoughts, bring them to life”  of so iets. Is dit nie amazing hoe ons dag na dag ons gatte afwerk om iets tot die lewe te bring nie? Hetsy dit nou ‘n gedig, ‘n droom of net ‘n casual aandjie uit na Longstreet met byna niks op jou naam nie. Iemand het eendag vir my gevra waar lê die wonder van wêreld vir my. Ek kon nie dadelik dit antwoord nie want miskien ek is te jonk vir so ‘n vraag, maar Madonna sê altyd met selfvertroue: “Age is just a number”

So met my Madonna-inspired attitude begin ek dink oor die wonder van die wêreld. Ek begin toe sommer dink aan drome en realiteite, en ewe skielik is ek weer terug by Lauryn Hill se “Fantasy is what we want and reality is what we need” en dis toe nou weer soos van die wal af in die sloot. ‘n Eenvoudige vraag het gelei na ‘n amperse akademiese ondersoek na die wonder in die oë van iemand wat te veel wil weet en te veel wil doen. Ek het daai vraag, soos baie van ons in die sonkamer van my hart gebêre. Ek was daarvan oortuig dat die antwoorde magies sal verskyn en dan sal ek sommer so weet waar die wonder van die lewe wegkruip. En glo my, soms het my sonkamer gegloei en gegeur van wonderlikheid. Maar ek het besef en besluit dat die wêreld té groot en mooi is dat mens hom net volgens jou smaak moet definieer, and to quite frank, I’m too young for all of that.

Wat ek wel weet is dat daar in elke persoon ‘n stukkie wonder is. Of hul wonder nou wegkruip of poseer soos ‘n stuk goud op ‘n tand. God het in elk van ons goue gawes geplant, so dis jou verantwoordelik om jou storie te vertel met wat jy het en jou bek verder te hou (joke)

Nou ja, omdat ek nie met ‘n gesonde struktuur en literêre riglyne werk nie, kom my blogs maar so op ‘n einde. Ek gaan nou ‘n superficial quote op Goodreads soek, en dit paste en hoop dat ek weer eendag sal skryf:

“I wanted a perfect ending. Now I’ve learned, the hard way, that some poems don’t rhyme, and some stories don’t have a clear beginning, middle, and end. Life is about not knowing, having to change, taking the moment and making the best of it, without knowing what’s going to happen next.
Delicious Ambiguity.”
Gilda Radner

 Cheers

Keanen E

Leave a Reply

